NPC

Co za NPC můžete na serveru najít?

Co vlastně NPC je?

Pro ty co by nevěděli co vlastně NPC je, NPC je ve většině případů nějaký mob (nejčastěji vesničan) který má za úkol například otevřít shop, zadat úkol nebo něco jiného. Taktéž může sloužít pouze jako dekorace a nemusí v tom případě mít žádnou funkci.


Seznam NPC

Toto je seznam všech NPC, které na serveru jsou, a mají danou funkci:

Mapa NPC

Zde můžete vidět podrobnou mapu všechn NPC které jsou zde uvedeny (mimo Průvodce a NPC s úkoly).

NPC zobrazené na mapě

Průvodce

Průvodce naleznete v tutoriálu. Pokud na něj kliknete zadá vám úkol. Úkol přijmete napsáním do chatu Ano. Po splnění questu obdržíte věci do začátku a klíč od truhly Něco do začátku.

Původce v tutoriálu

Poutník

U Poutníka můžete vyměnit gamíky za něco mnohem užitečnějšího, jako jsou například klíče, zkušenosti, peníze (pouze na serveru 1.16), efekty, Panoš rankup, a mnohem víc. Obchod otevřete kliknutím na truhlu, nikoliv na NPC.

Poutník na spawnu

Dobrodruh

Dobrodruh slouží pro teleportaci ke vstupu do Nether arény. V této aréně se nachází nether bossové, Ohnivák, Kapitán duší a Kníže pekel. K tomu abyste se sem mohli teleportovat potřebujete přijmout od dobrodruha úkol (quest) donést mu Vstupenku do netheru. Úkol přijmete následujícím způsobem.

Přijdete k dobrodruhovi a kliknutím pravým tlačítkem na myši se vám zobrazí v chatu dialog. V dialogu se pohybujete buďto pomocí kláves W (nahoru) a S (dolu). Výběr můžete potvrdit pomocí mezerníku nebo kliknutím tlačítkem u myši.

Během dialogu nebudete moci odesílat ani dostávat žádné zprávy z chatu ani příkazy.

Crafting recept a návod jak ji použít naleznete zde. Jakmile máte vstupenku připravenou, vraťte se s ní k dobrodruhovi a opět pomocí dialogu mu ji odevzdáte. Po odevzdání si můžete vybrat zda chcete k bossům hned nebo později. Poté budete přemístěni ke vstupu do Nether arény.

Dobrodruh na spawnu

Obchodník

Obchodník má taktéž (jako vetšina dalších NPC) svůj shop, ve kterém nabízí exotické předměty za herní peníze (nikoliv gamíky). Nabízí například membránu fantoma, kakaové boby a nebo taky bambus. Obchod otevřete kliknutím na truhlu, nikoliv na NPC. Najdete ho kousek od Nether truhly.

Obchodník na spawnu

Kronikář

Na spawnu se taktéž nachází Kronikář. U kronikáře si můžete zakoupit vydání GameHaus Zpravodaje.

Kronikář na spawnu

Kovář

U Kováře si můžete za menší poplatek v podobě 50 gamíků opravit váš nástroj nebo kus vašeho brnění. Hodí se převážně pro speciální itemy z truhel a nebo bossů, které v některých případech jinou formou než-li u kováře opravit nejdou. Pro opravení itemů klikněte na kovadlinu a vložte předmět který chcete opravit, poté klikněte na modrý blok. Nachází se za truhlamy Basic, Extra apod.

Kovář na spawnu

Řezník

Řezník vám může nabídnout ke koupi spoustu druhů masa a jídel z něj. Obchod naleznete uvitř domu, u kterého řezník je. Obchod otevřete kliknutím na truhlu, nikoliv na NPC.

Řezník na spawnu

Obchod řezníka

Pekař

Pekař, podobně jako řezník, nabízí různé druhy pečiva nebo sladkých věcí. Obchod naleznete uvitř domu, u kterého řezník je. Obchod otevřete kliknutím na truhlu, nikoliv na NPC.

Pekař na spawnu

Obchod pekaře

Zelinář

Zelinář má svůj vlastní stánek, ve kterém prodává svoji zeleninu a ovoce. Obchod otevřete kliknutím na truhlu, nikoliv na NPC.

Zelinář na spawnu