Bossové

Co jsou bossové a kde je najít

Bossové jsou speciální mobové, kteří mají více životů, speciální schopnosti, ale také lepší dropy nebo i sběratelské předměty. Je tedy výhodné vyhradit si čas, najít je a zabít. Nehledě na to, že v místě jejich výskytu se nacházejí truhly s poklady.

Na serveru se nachází několik bossů s různou obtížností. Je tedy lepší se předem dostatečně vyzbrojit a obrnit. Na velmi těžké bosse je doporučeno jít ve větším množství lidí.

Bossové se nacházejí na spawnu a přilehlých dungeonech do kterých vede vstup ze spawnu, v survival světě a taktéž ve speciální Nether aréně, do které se dostanete díky Dobrodruhovi na spawnu. Některé bosse je těžké najít nebo se zdlouhavě zabíjejí, proto předem zvažte Vaše časové dispozice.


Příklad bosse

Obrázek bosse

Kde je najít?

Bossové se kromě speciálních událostech spawnují primárně na spawnu a přilehlých prostor (jeskyně, doly)

Lokace bossů:

  1. Temný les je temná část spawnu, nachází se zde zvýšený počet pokladů a jedna příšera, které se přezdívá Strážce lesa.
  2. Jeskyně, do které se bojí vstoupit i ti nejodvážnější z nejodvážnějších. A už je nikdy nikdo neviděl.
  3. Opuštěné doly, které byly před dávnými časy zavřeny z důvodu nehody. Po nehodě spousta horníků přišlo o život. Tělo jednoho horníka se ale nenašlo. Předpokládá se, že zůstal na druhé straně zásypu bez jiné cesty ven.
  4. Survival svět, kde se nachází nejobávanější legenda Minecraftu, o kterém se tvrdilo že neexistuje, avšak pravda je jiná.
  5. Nether aréna, samé peklo GameHausu, kde jsou ty nejvyšší bytosti pekla.

Místnosti bosse

Obrázek boss mistnosti

Seznam bossů

  • Strážce lesa, Spawn, Temný les
  • Hledač pokladů, Spawn, Jeskyně
  • Odpalovač, Spawn, Jeskyně
  • Ztracený kostlivec, Spawn, Jeskyně
  • Černá vdova, Spawn, Jeskyně
  • Zasypaný horník, Spawn, Opuštěné doly
  • Ohnivák, Nether aréna
  • Kapitán duší, Nether aréna
  • Kníže pekel, Nether aréna
  • Herobrine, Příroda, Nebezpečná oblast

Strážce lesa

Strážce lesa můžete naleznout na spawnu v Temném lese, je to nejlehčí boss kterýho můžete na serveru najít, proto doporučujeme s tímto bossem také začít.

Strážce lesa

Hledač pokladů

Hledače pokladů můžete najít v jeskyni na spawnu, řadí se mezi ty lehčí. Z Hledače pokladů můžete získat item Detektor ložisek.

Hledač pokladů

Odpalovač

Stejně jako Hledač pokladů tak i Odpalovač se nachází v jeskyni. Svoje jméno nezískal jen tak, proto by se u něj mělo s něčím počítat a dávat si při souboji pozor. Z Odpalovače můžete získat item Střelný prach.

Odpalovač

Ztracený kostlivec

Taktéž Ztracený kostlivec se nachází v jeskyni. Řadí se již mezi lehce pokročilé, tudíž je lepší se na tohoto bosse lépe připravit.

Ztracený kostlivec

Černá vdova

Poseldní boss v jeskyni je Černá vdova. Je již náročnější než jakýkoliv jiný boss v jeskyni. Z tohoto důvodu je také šance že jako drop může být Pekelné zlato.

Černá vdova

Zasypaný horník

Zasypaný horník se nachází v opuštěných dolech, jejichž vstup se nachází na spawnu. V dolech je složitý komplex chodeb a jen málokdo nalezne cestu k němu a nebo ven. Zde se doporučuje jít ve větší skupince lidí. Stejně jako u Černé vodvy, i u Zasypaného horníka je šance na drop Pekelné zlato.

Zaypaný horník

Ohnivák

Ohnivák je boss, který se nachází ve speciálně udělané Nether aréně, ve které se nachází dohromady 3 bossové. Ohnivák je z těchto tří nejlehčí. Avšak i tak je velmi těžke jej porazit. Návod jak se dostat do Nether arény naleznete Pekelné zlato.

Ohnivák

Kapitán duší

Kapitána duší můžete taktéž naleznout v Nether aréně. Taktéž patří mezi bosse na které je lepší chodit v skupince, a rozhodně není dělán pro nováčky nebo začátečníky.

Kapitán duší

Kníže pekel

Taktéž Kníže pekel se nachází v Nether aréně. Je to jeden z nejtěžších bossů na serveru. Rozhodně to není boss na kterého byste měli jít sami a/nebo bez dobrých věcí. Stejně jako ze všech bossů v Nether aréně, tak i z Knížete pekel může padnout Pekelné zlato a Nether a Boss klíče. Z Knížete pekel máte taktéž šanci na padnutí speciální knihy.

Kníže pekel

Herobrine

Herobrine je zatím nejtěžší boss na serveru. K jeho poražení je potřeba velmi silná zbroj a taktéž je dobré mít u sebe pár totemů nesmrtelnosti a lektvarů, které vás při boji posílí. Odměna je však úměrná jeho síle. Můžete z něj získat Boss a Herobrine klíče, Hero brnění a nástroje, a taktéž, jako i u jiných silných bossů, Pekelné zlato.

Herobrine

Pekelné zlato

Pekelné zlato se využívá pro vytvoření Vstupenky do Netheru. Je možné ho získat z Černé vdovy, Zasypaného horníka, Herobrina, Ohniváka, Kapitána duší a Knížete pekel.


Vstupenka do Netheru

Nether vstupenka slouží ke vstupu do Nether arény, ve které se nachází tři bossové, Ohnivák, Kapitán duší a Kníže pekel.

K jejímu vyrobení je zapotřebí 1 Nether star, 4 Netherite scrapy a již zmíněná 4 Pekelná zlata. Tuto vstupenku poté odevzdáte Dobrodruhovi na spawnu. Jak dobodruh funguje se dozvíte zde.

Vstupenka do Netheru